vrijdag 24 augustus 2012

Een cadeautje voor Felix

Een collega van mij heeft ook een blog. Zij inspireerde mij om bij de geboorte van Felix (echt zo'n mooi kindje!), zoontje van Nele en Tom, aan de slag te gaan met wat stofjes die nog in mijn kast lagen. Zie: http://re-saar-cle.blogspot.be/ om zelf met het baby-cadeau-maak-virus besmet te worden. Ik ging op zoek naar patroontjes op het internet en vond al snel een schattig uiltjespatroon.



Hier dus het resultaat, ik ben helemaal gewonnen voor het idee. Morgen ga ik een workshop breien volgen en volgende week ga ik ook leren haken. Ik kan niet wachten om nieuwe dingen uit te proberen en daarmee ook ecologisch verantwoorde cadeautjes in elkaar te steken!

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat ik je geïnspireerd heb! Als je eens zin hebt om in een parkje op een dekentje in het zonnetje te haken, dan laat je 't maar weten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja! klinkt superleuk :) Moeten we zeker eens doen (als ik het haken al wat beter onder de knie heb, anders zal het breien worden... :) )

    BeantwoordenVerwijderen