maandag 27 augustus 2012

Mijn eerste sjaal!

Zaterdag heb ik een workshop 'breien voor beginners' gevolgd in Leuven (zie: http://www.workshopleuven.be/). Eigenlijk was ik niet echt een beginner (een valse beginner dus). Ik kon al wel een eindje wegbreien, maar alleen een rechtse steek. De opzet had ik ook nog niet in de vingers en het afzetten had ik nog nooit gedaan. Na twee uurtjes was ik er echt helemaal mee weg. Ik kreeg een mooie stoffen zak, mocht een bolletje breiwol kiezen en kreeg daar de bijpassende (houten!) breipriemen bij. Helemaal gelukkig met mijn nieuwe kennis en kunde ben ik meteen in een sjaal gevlogen. Dit is wat ik zaterdag al had bereikt:
Ondertussen heb ik al zo'n 55cm sjaal! Ik kan niet wachten tot hij af is :)

1 opmerking:

  1. Hoera voor de ouderwetse bommahobby's die eindelijk weer schaamteloos mogen beoefend worden. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen